Ashwagandha, acanthopanax spinosu, è schisandra chinensis —— Aiutanu à equilibrà l'umore, migliurendu a risposta à u stress

Mentre chì una dieta sana hè in fine u megliu modu per risponde à i bisogni nutrizionali, parechji di noi ùn anu micca u tempu è e risorse necessarie per seguità queste raccomandazioni in modu coerente. I multivitamini sò un ottimu modu per cumplementà a vostra dieta, in particulare per e donne chì ponu avè periodi in a so vita quandu i so corpi mancanu di vitamine è minerali essenziali (cum'è a menstruazione, a gravidanza, u postpartum è a menopause).
Ci hè assai discussione nantu à se i multivitamini ponu veramente migliurà a nostra salute. Mentre chì alcune ricerche suggerenu chì i supplementi sò una perdita di tempu, a maiò parte di i medichi sò d'accordu chì hè cunsigliatu di piglià li una volta à ghjornu. In fatti, ricerche recenti di l'Università Wake Forest è di u Brigham Women's Hospital anu cunclusu chì i multivitamini ponu migliurà a capacità di pensamentu in l'adulti anziani è aiutà à prevene u declinu cognitivu. Attualmente, più di 6,5 milioni di americani soffrenu di a malatia d'Alzheimer (a forma più cumuna di demenza).
Ma micca tutti i multivitamini sò listessi. Cù tante opzioni nantu à u mercatu, ci sò parechji fattori da cunsiderà, cumprese a qualità nutrizionale, a pruduzzione è l'adeguatezza per diversi bisogni di salute è età. StudyFinds hà decisu di truvà i supplementi multivitaminichi di ogni ghjornu più populari per e donne nantu à siti web esperti. Per i nostri risultati, avemu visitatu 10 siti web di salute principali per scopre quali multivitamini sò più raccomandati per e donne. A nostra lista hè basata nantu à i multivitamini per e donne chì anu ricevutu e recensioni più positive nantu à questi siti.
Un preferitu di l'omi è di e donne, Ritual Multivitamins offre pasticchi cumpleti chì cuntenenu ingredienti chjave per aiutà à migliurà a salute generale. Ingredienti cum'è a vitamina D, u magnesiu è l'omega-3 DHA aiutanu à rinfurzà u sistema immunitariu è à cumbatte a letargia chì spessu sentimu.
«E vitamine essenziali per e donne sò 100% vegane è includenu nove ingredienti essenziali: acidu folicu, omega-3, B12, D3, ferru, K2, boru è magnesiu. L'inclusione di omega-3 pò aiutà à regulà l'inflammazione è à riduce a coagulazione di u sangue, chì hè rara in e nascite multiple», hà dettu à a rivista Prevention un ginecologu chì travaglia cù specialisti in salute di e donne in Dallas.
Sicondu Healthline, un studiu clinicu hà mostratu miglioramenti in i livelli di vitamina D è DHA in 105 donne sane di età trà 21 è 40 anni chì anu pigliatu u pruduttu per 12 settimane.
L'esperti sò d'accordu chì sè vo circate una mistura pura è urganica di vitamine per risponde à i vostri bisogni nutrizionali, i Multivitamini Garden of Life sò un bellu locu per cumincià.
"Queste pasticche cuntenenu 15 vitamine è minerali derivati ​​da alimenti biologichi è integrali per risponde à a vostra dose cutidiana raccomandata o più. Beneficierete ancu di a forma attiva di vitamina B12, chì aumenta i livelli di energia è u metabolismu."
Garden of Life hè una opzione particularmente bona per quelli chì sentenu chì a so dieta hè debule, è a marca include nutrienti da 24 frutti è ligumi cultivati ​​​​​​biologicamente.
«Aghjunghjendu calciu, magnesiu, zincu è acidu folicu, chì si dice chì aiutanu u sistema riproduttivu, [pò] aiutà à esse incinta o à preparà si per a gravidanza», aghjusta Total Shape.
Nature Made hè classificatu #1 trà i multivitamini più raccomandati da parechji esperti di salute, micca solu per via di u so prezzu accessibile, ma ancu per via di a so mistura efficace è affidabile di 23 vitamine.
"Pudete ottene multivitamine Nature Made in ogni tappa di a vita di una donna (prenatale, postnatale è più di 50 anni). Pudete fidàvi di a qualità di Nature Made perchè tutti i prudutti sò testati da terze parti è validati da USP."
Nature Made hè ancu particularmente cunnisciutu per cuntene livelli ghjurnalieri raccomandati di vitamine cum'è u ferru è u calciu, chì sò essenziali per a salute di u sangue è di l'osse di e donne.
A duttura Uma Naidu, capu di a nutrizione è di a psichiatria di u stile di vita à l'ospedale generale di u Massachusetts, hà dettu à Insider chì 13 vitamine essenziali, cumprese A, B, C è D, ghjucanu un rolu impurtante in u corpu è sò essenziali per una visione, una pelle è un'osse sane, è ancu per e donne.
I multivitamini MegaFood cuntenenu una varietà impressiunante di vitamine derivate da alimenti integrali. A linea di vitamine include obiettivi misti per e donne in età fertile è e donne in postmenopausa.
"Stu multivitaminicu à piglià una volta à ghjornu cuntene ingredienti chì aiutanu à equilibrà l'umore, migliurà a risposta à u stress (grazie à trè adaptogeni:"ashwagandha, acanthopanax spinosu, èschisandra chinensis), è pò ancu migliurà i sintomi premestruali ", scrive Greatest.
«Sì odiate inghjuttà e pillule, o spessu vi scurdate di piglià parechje dosi cutidiane, duvete cunsiderà sta opzione, chì parechje donne in Internet chjamanu u nostru megliu multivitaminicu cutidianu», aghjusta Total Shape.
Cum'è sempre, hè megliu parlà cù u vostru duttore prima di piglià decisioni finali nantu à i supplementi è l'assunzione di supplementi.
Meaghan Babaker hè una ghjurnalista è scrittrice freelance chì hà travagliatu prima in New York per CBS New York, CBS Local è MSNBC. Dopu esse traslocata à Ginevra, Svizzera in u 2016, hà cuntinuatu à scrive per Digital Luxury Group, The Travel Corporation è altre publicazioni internaziunali prima di unisce si à a squadra editoriale di StudyFinds.
I denti di serpente puderanu aiutà i scientifichi à fà aghi di prossima generazione, impediscenu l'attaccu I zitelli cù genitori severi sò più propensi à manghjà troppu è à diventà obesi U megliu tè verde per u 2022: E 4 migliori marche raccomandate da un situ espertu Avverte chì i testi cumuni usati per rilevà l'avvelenamentu da monossidu di carbonu sò imprecisi. Migliori Università 2023: MIT, Yale, Caltech Classifica di i 500 migliori caffè 2022: E 5 migliori marche da siti esperti in 5 minuti! A ricerca mostra chì l'antidepressivi ponu riprogramà u cervellu umanu appughjendu u buttone snooze ogni mattina.


Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2022